حمید ملانوری شمسی، هفدهمین استاندار همدان شد

با پیشنهاد وزیر کشور و موافقت هیئت وزیران و طی حکمی از سوی مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران، «حمید ملانوری شمسی» به‌عنوان استاندار جدید همدان منصوب شد.

به گزارش میراث آریا، هیئت وزیران در جلسه یکشنبه ۸ مهر، با پیشنهاد وزیر کشور مبنی بر انتصاب «حمید ملانوری شمسی» به‌عنوان استاندار جدید همدان موافقت کردند.

استاندار جدید همدان متولد سال ۱۳۵۱ در شهرستان انار کرمان است.

ملانوری شمسی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و دانشجوی مقطع دکترا در همین رشته است، از کارکنان وزارت کشور به شمار می‌رود که سابقه تصدی پست‌های مختلف را در بدنه این وزارتخانه داراست.

بخشدار انار، شهردار بهرمان، معاون استاندار و فرماندار ویژه رفسنجان و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان و معاونت امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری کرمان بخشی از سوابق مدیریتی استاندار جدید همدان به شمار می‌رود.

او در دولت دوازدهم در سال ۹۷ با حکم وزیر کشور وقت به عنوان مدیرکل امورسیاسی وزارت کشور معرفی و منصوب شد و سال ۹۹ به عنوان استاندار خراسان جنوبی معرفی و مشغول به خدمت شد.

پیش‌تر علیرضا قاسمی فرزاد از بیست و هشتم مهر ماه ۱۴۰۰ به عنوان استاندار همدان مشغول خدمت بود. آیین معارفه استاندار جدید همدان طی هفته جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070900723
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha